Πολιτική αποστολής και παράδοσης προϊόντων

Ορισμοί

Οι παρακάτω ορισμοί εφαρμόζονται στο παρόν Συμφωνητικό:

  • «Εταιρεία» ή «Εμείς» είναι η εταιρεία Ζωή Παπαδάκη με διακρικτικό τίτλο Εργαστίνη.
  • «Ιστοσελίδα» είναι η ιστοσελίδα «www.ergastini.gr» την οποία διατηρεί η Εταιρεία και συμπεριλαμβάνει το «Περιεχόμενο».
  • «Περιεχόμενο» είναι όλα τα κείμενα, τα γραφικά, ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός που χρησιμοποιούνται στην παραπάνω ιστοσελίδα.
  • «Προμηθευτής» είναι το κατάστημα τρίτου (φυσικού ή νομικού προσώπου) που συνεργάζεται με την Εταιρεία, το οποίο προμηθεύει την Εταιρεία με προϊόντα που διατίθενται προς πώληση.
  • «Χρήστης» ή «Εσείς» είναι κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της Εταιρείας
  • «Προϊόν» είναι το αντικείμενο που διατίθεται προς πώληση στην Ιστοσελίδα.

Γενικές Πληροφορίες

  • Το κάθε προϊόν που προβάλλεται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας φέρει σήμανση της διαθεσιμότητάς του είτε ως «Διαθέσιμο» είτε ως «Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας» είτε ως «Εξαντλημένο».
  • Η σήμανση είναι ενδεικτική και ανανεώνεται με βάση τη διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος.
  • Δεν μπορείτε να αγοράσετε ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί. Αν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο μετά που έχετε θέσει την παραγγελία σας, η Εταιρεία θα σας ενημερώσει και θα σας επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που έχετε πληρώσει.
  • Σε κάθε περίπτωση, συμφωνείται ότι ο χρόνος αποστολής του προϊόντος εξαρτάται τόσο από τη διαθεσιμότητα του παραγγελθέντος προϊόντος στις αποθήκες της Εταιρείας ή/και των Προμηθευτών, όσο από την τυχόν ύπαρξη λόγων ανωτέρας βίας (ενδεικτικά αναφέρονται η ύπαρξη κακών καιρικών συνθηκών, απεργιών, προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι συνεργαζόμενες με την Εταιρεία ταχυμεταφορικής εταιρείες κλπ) για τους οποίους η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

Τοποθεσία Παράδοσης

  • Τα προϊόντα σας αποστέλλονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ή της FedEx, εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Εταιρεία για τη βέλτιστη διεκπεραίωση της διαδικασίας αποστολής.
  • Η αποστολή είναι ιχνηλατίσιμη και εφόσον το επιθυμείτε και συστημένη.
  • Σε περίπτωση που κάνετε μια παραγγελία για ένα Προϊόν το οποίο δεν μπορεί να παραδοθεί στον προορισμό που έχετε επιλέξει, η Εταιρεία δεσμεύεται να σας ενημερώσει εγκαίρως. Μετά από ειδοποίηση, θα έχετε τη δυνατότητα είτε να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία είτε να αφαιρέσετε συγκεκριμένα το Προϊόν που δεν μπορεί να παραδοθεί. Σε κάθε περίπτωση, εγγυόμαστε πλήρη επιστροφή χρημάτων για την αξία του ακυρωμένου προϊόντος ή ολόκληρης της παραγγελίας.

Χρόνος Παράδοσης

  • Η Εταιρεία θα σας παράσχει έναν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, μόλις γίνει η παραγγελία. Οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμήσεις και ξεκινούν από την ημερομηνία αποστολής και όχι από την ημερομηνία παραγγελίας. Οι χρόνοι παράδοσης πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο ως ενδείξεις και υπόκεινται στην αποδοχή και έγκριση της παραγγελίας σας.
  • Εκτός εάν υπάρχουν εξαιρετικές περιστάσεις, η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την εκπλήρωση της παραγγελίας σας εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας σας. Εργάσιμη ημέρα σημαίνει Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός από αργίες και Σαββατοκύριακα.
  • Σημειώστε ότι η Εταιρεία δεν αποστέλλει τα Σαββατοκύριακα.
  • Η ημερομηνία παράδοσης μπορεί να διαφέρει λόγω των πρακτικών αποστολής του μεταφορέα, της τοποθεσίας παράδοσης, του τρόπου παράδοσης και των ειδών που παραγγέλθηκαν. Τα προϊόντα μπορούν επίσης να παραδοθούν σε ξεχωριστές αποστολές.
  • Κατά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα σας παρέχουμε έναν αριθμό παρακολούθησης για να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής.

Έξοδα Αποστολής

  • Τα έξοδα αποστολής βασίζονται στο βάρος ή τον όγκο της παραγγελίας σας και τον τρόπο παράδοσης. Για να μάθετε πόσο θα κοστίσει η παραγγελία σας, απλά προσθέστε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας και προχωρήστε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. Μόλις φτάσετε στην οθόνη ολοκλήρωσης αγοράς, θα εμφανιστούν οι χρεώσεις αποστολής.
  • Ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις αποστολής σε απομακρυσμένες περιοχές ή για μεγάλα ή βαριά αντικείμενα. Θα ενημερωθείτε για τυχόν χρεώσεις στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς πριν από την πληρωμή σας.

Κατεστραμμένα αντικείμενα στις μεταφορές

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο Προϊόν κατεστραμμένο, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας στο sales@ergastini.gr παρέχοντας μας τον κωδικό της παραγγελία σας.

Ερωτήσεις

Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία αποστολής και παράδοσης των προϊόντων μας, επικοινωνήσετε μαζί μας info@ergastini.gr

Συναίνεση σε Cookie με το Real Cookie Banner